среда, 10. септембар 2014.

Испод ваљка Александра Баљка


Убедили сте бога у мени

*
Кад год извршимо рокаду,
топови уђу у игру.

*
На мој знак, сви крените у јуриш,
а ја ћу већ наћи начина да вам се нађем на челу!

*
Сваки национализам је једнако опасан,
па чак и наш.

*
Шта нам може туђа пропаганда кад је наша тако благотворна!

*
Ако немате за шта да се ухватите,
можда бих ја могао да помогнем.

*
Почео сам да заузимам ставове,
досадило ми је да грешим у мишљењу.

*
Србија је много лепа земља.
Који год део да узмете, нећете се покајати.

*
Јуче ванпартијац, данас отпадник.
Човек, дакле, преко ноћи може да се поквари.

*
У првим редовима седе главоње,
тако да се не види баш најбоље шта се догађа на сцени.

*
И над горим постоји гори.
Таква је пирамида власти.

*
У жалопојкама има превише изворног народног мелоса.

*
Да би покрио трошкове рекламе,
морао је више пута да се прода.

*
Истина не може да се сакрије.
Нигде није добродошла.

*
Добро је свуда имати своје представнике,
да не кажем људе.

*
У земљама богатим нафтом
Американци гасе ватру бензином.

*
Главе просто лете колико је мисао слободна.

*
На правом смо путу,
а неки се већ и враћају.

*
Јави се понекад.
Другим речима, не досађуј стално.

*
Не виђам га већ годинама,
а писао је тако добро.

*
Као писац, надрастао сам све књижевне награде.
Стога не чуди што ме оне стално заобилазе.

Александар Баљак


Мирослав Б. Душанић: Њемачко, Завежи!

Нема коментара: