среда, 28. октобар 2009.

Милорад Мишо Ђурђевић: МОЈ ОТАЦ

Мирослав Б. Душанић (1962)
(једна од ријетких фотографија из мог дјетињства, фотографија је из 1962. год. и највјероватније је дјело локалног фотографа Миленка Бећаревића из Доњих Церана)

МОЈ ОТАЦ

Мој отац
Бразду оре
Која човека човеком рађа
И дан данас
Сунце јутри
Обданицу, тамјаном мирисним
Из три дела утканим
Све тањом нити бити
Сину ми поклања
Руком огрезлом, тежачком муком,
Рађањем мојим
Мој отац
Зрно пшенице
Злати погледом наде
Да река обалу своју нађе
Доласком заслуженим
На праг поклоњења.
Тешке ли су, оче
Спознаје наше
Олистале извором, коријеном
Неисказане гласом
А исте Мишљу.
Због тебе, мили мој,
Зоре ми руде осмехом кћерке
Надахнућем сина
Миомирисима предања
Кад се будемо срели
Пред Њим
Да будемо исто ницање
Браздом коју и дан данас
Јутриш мноме.

Милорад Мишо Ђурђевић
("годирод" Мирославу)

3 коментара:

ТОДОРА ШКОРО је рекао...

Trajanje kroz krv i ljubav u njoj, drukčijoj i jačoj od svih drugih ljubavi. Jedino ona, ta ljubav, obezbeđuje večnost, jer stvara Život. Sve druge, i drukčije, izvan krvi, sićušne su...
Jake slike.

Savko Pećić Pesa је рекао...

Како се лијепо допуњавају слике пјесмом извезене, од рода, роду годироду.
Милорад Мишо Ђурђевић, наш врли пријатељ и пјесник дервентски урамио је дио свог стваралштва, које прија твојим ликом и умом претворене и емоцијама поклоњене оцу уз слику прелијепу сјетом успомене обиљежену.
Обојица сте ми драги,зато Вас поздрављам и хвала, за овакву пјесму и диван пост.

Миррослав Б Душанић је рекао...

Разоблачение
Жељно али стрпљиво сам чекао тај тренутак, од оног дана када сам прочитао први његов коментар у твом блогу: годирод... је рекао...
. . . …

…зашто
кад осетиш
тренутак тај
бол да јест
уместо Почетак засањани…

…зашто
јелен
у дрхтају
да јесен проклиње
уместо да Пролеће слави…

…зашто
Сан
Да не зажели
Буђење…

…угнездио се
Поглед
зажелео одговор
са усана твојих…


годирод…
//за "ŽAD..." MRVE по ПЕСА PANORAMIO//

...А знао сам добро да ти знаш ко се крије иза тако дивних стихова и иза тако милоусног „годирод“ - чак си то у једном коментару изричито нагласио: али ја би желио да се ти активније укључиш у овај блог. Знаш, умјеш и имаш материјала.