среда, 2. јун 2010.

Мирослав Б. Душанић: Снохватице

© by Pavel Lefterov - String Play (2009)
Снохватице
(22. – 28. март 2010.)

понедјељак (Св. 40 муч. Севастијски — Младенци): жена на врху брда
кажипрстом буши облак
(касније у њој препознајем моју сестру)

уторак: с друге стране ријеке стоји отац
у одори од биља
на лијевом рамену му гавран
зове ме к себи а ја оклијевам

сриједа: (није се догодило ништа
а вјерујем да јесте
само се ја не сјећам)

четвртак (Преп. Симеон Нови Богослов): кроз град марширају војске
наше и туђе (не успијевам да одгонетнем
по чему се разликују једна од друге)

петак (Пренос моштију Св. Никифора Цариградског): у авиону читам „мртве душе“
испод мене земља у пламену
(будим се уплакан)

субота (Лазарева субота): на дну брода је складиште
уловљене рибе
неке су још увијек живе

недјеља (Улазак Господа Исуса Христа у Јерусалим — Цвијети): отац блијед у лицу (знам да је покојник)
поклања ми „еванђеље по луки“ говорећи:
„нисам дошао да позовем праведнике
него грешнике на покајање“

Мирослав Б. Душанић

Нема коментара: