среда, 1. август 2012.

Jorge Luis Borges: El Cómplice / Хорхе Луис Борхес: Саучесник


El Cómplice

Me crucifican y yo debo ser la cruz y los clavos.
Me tienden la copa y yo debo ser la cicuta.
Me engañan y yo debo ser la mentira.
Me incendian y yo debo ser el infierno.
Debo alabar y agradecer cada instante del tiempo.
Mi alimento es todas las cosas.
El peso preciso del universo, la humillación, el júbilo.
Debo justificar lo que me hiere.
No importa mi ventura o mi desventura.
Soy el poeta.

Jorge Luis Borges


Саучесник

Разапињу ме а морам да будем крст и чавли.
Пружају ми пехар а морам да будем отров.
Варају ме а морам да будем лаж.
Пале ме а морам да будем пакао.
Хвалим и захваљујем сваки тренутак времена.
Храна су ми све ствари.
Прецизна тежина свемира, понижење, радост.
Морам да оправдам оно што ми ране задаје.
Не обазирући се на срећу моју или несрећу.
Ја сам пјесник.

Хорхе Луис Борхес
/Препјевао Мирослав Б. Душанић/

Нема коментара: