Постави коментар Blogger

Nenad Ciric је рекао... субота, октобар 20, 2012

Pozdrav Miroslave,
dobro je da se malo nasalimo (gde su mladi - tu je sala). To sto ste zaboravili na Grunfa nije strasno. Ne moramo da funkcionisemo uvek kako zelimo. Kad bi covek davao sve od sebe, nista ne bi postizao. Uzivajte. I jos predlazem da ukinete ovaj kod za overu komentara, svaki put mi oduzme bar pola minuta od zivota, koji bih drugacije da potrosim.

Miroslav B. Dusanic је рекао... субота, октобар 20, 2012

Предложено - учињено! Нисам ни ја љубитељ кода, дуго је функционисало без њега, а онда сам био "засут" глупим и увредљивим изјавама, тако да сам био присиљен да нешто подузмем у циљу лакшег праћења... додуше извјесно вријеме је "мирно", па се надам да ће тако и остати...

Драго ми је да смо у контакту - због болести су ми активности нешто минимализоване...ишчитам ја и твој блог...
Ако ме нешто са "туђег блога натјера или подстакне уста да отворим", онда практикујем да коментаришем директно на мом блогу...

Alexandra је рекао... субота, октобар 20, 2012

Komplimenti za Alana Forda - "Broj1" si!

Miroslav B. Dusanic је рекао... субота, октобар 20, 2012

Лијепо те "чути"!

 
Top