недеља, 27. јануар 2013.

Драгутин Ј. Илић: Ој, леле, леле (ШАНО, ДУШО)


Ој, леле, леле
/ШАНО, ДУШО/

Шано, душо, Шано мори
отвори ми врата.  
Отвори ми, Шано, врата  
да тим дам дуката.

Ој, леле, леле,  
погибо' за тебе,  
изгоре ми, џанум Шано, 
срце за тебе.

Твоје лице бело, Шано,  
снег је са планина,  
твоје чело, гиди, Шано,  
како месечина.

Она уста твоја, Шано,  
како рујне зоре,  
оно око, душо моја,  
мене ме изгоре.
 

Ноћми ходи, тамна, Шано,
ја си туга вијем.
Убавиња твоја, Шано,
не да ми да спијем.

Шано, душо, Шано мори,
отвори ми врата,
ће ти давам, џанум Шано,
ђердан од дуката.
 
Драгутин Ј. Илић

Због своје популарности многи мисле да је врањанска народна пјесма а извођена је на различите начине, најчешће са мањим или већим измјенама у тексту. Често се изводе и инструменталне верзије. Овдје неколико (необичних) примјера — најбоља извођења су због заштите ауторских права на youtube искључена (деактивирана)...








Нема коментара: