Постави коментар Blogger

Vaslić Pero је рекао... четвртак, јун 20, 2013

Здраво Мирославе.


И јуче је интезитет ваздушног саобраћаја био неупоревио већи него тога дана .Ни једног правог облака јуче није било а небо је било прошарано са десетинама димних трагова који по неколико сати нису ишчезавали...Волио бих само да су то безопасни димови,што је превише,превише је...

Мирослав Б. Душанић је рекао... четвртак, јун 20, 2013

Нема безопасних "запрашивања", поготово не на Балкану...

Vaslić Pero је рекао... четвртак, јун 20, 2013

Ала ме утјеши... :(

Мирослав Б. Душанић је рекао... четвртак, јун 20, 2013

Нисам желио да будем груб... одговорио сам искрено без увијања. Запрашују "они" и на другим мјестима, (и код мене нпр.) само кришом... Но на Балкану не морају чак ни да се крију...

Vaslić Pero је рекао... петак, јун 21, 2013

покушао сам ти овде да убацим јучерашњу слику али изгледа не може,а не знам ни како у коментару испод твоје објаве на фејскуку да додам слику а да то не буде линк?

Пробаћу овде са линком;http://www.dodaj.rs/?3p/KS/2Z9myl73/1004876.jpg

Мирослав Б. Душанић је рекао... петак, јун 21, 2013

Не знам пријатељу. За неке техничке ствари сам стварно неписмен...

 
Top