3

„Имагинарни домашаји“

рецимо да ја и нисам пјесник
да само умишљам
како вране освајају небо
како га кљуновима цијепају
и развлаче као крпу
рецимо да сам огрезао у гријеху
да зјапи велика празнина
да сам изгубљен и тражим излаз
и самотњачки патим
да немам храбрости
да узмем жилет и повучем рез
рецимо да сам залутао
случајно се нашао у том страном
и поетизованом простору
(не и пронашао) те никако да се
смирим и смјестим
између „критичког дискурса
и поетског писма“…

Мирослав Б. Душанић

Објављено: ПИСАНИЈА, Зборник поезије и кратке прозе, Народни универзитет – Врање, 2013.

Постави коментар Blogger

Negoslava Stanojevic је рекао... недеља, септембар 01, 2013

Dobro se vratili, gde god bili.

Negoslava Stanojevic је рекао... недеља, септембар 01, 2013

Postavih komentar za koji nisam sigurna da je stigao. A samo sam poželela dobrodošlicu.

Мирослав Б. Душанић је рекао... недеља, септембар 01, 2013

Хвала Вам!
То ми послије дужег болничког третмана изузетно ПРИЈА. Радујем се да сам поново кући.

СРДАЧНО!

 
Top