понедељак, 30. децембар 2013.

Живко Николић: Двије пјесме

Мирослав Б. Душанић
Пламено клупко

на длану имам жеравицу
да растерујем вукове
и све друге ноћне утваре
и лутам без пута и намере
ослушкујући шта траве роморе
то ме дозива неко
далек и недокучив
да му пренесем искру
ћутке удахнем ветар
с боровим се гранчицама састанем
и смолом опијен горим
у свим знаним смеровима
котрљам се као клупко
подарено источним шумама
мене ништа не зауставља


30.6 – 8.7.2002. Београд/Копривница


Мирослав Б. Душанић
Магија коло

сањао сам да водим коло
у коме сви играју
а ти на супротној страни
у моје кораке загледана
поскакујеш весело
ја се као прамен извијам
звони земља пода мном
и сви за мном у висове
и сви за мном у нигдину
сагињу се и уздижу натмурени
а ти насмејана подврискујеш
појмиш ли каква је то игра
каква је магија њу зачела


6.8 – 20.10.2002. Београд


Живко Николић

2 коментара:

Веселинка Стојковић је рекао...

Веома ми се допада насловна фотографија.
"Вечност", "Светлости и сенке"?

Миррослав Б Душанић је рекао...

Фотографије су настале када сам послије операције пребачен у један центар за рехабилитацију (Бад Залцуфлен/Bad Salzuflen) у Источној Вестфалији. Ту сам провео неколико седмица на лијечењу, а слободно вријеме наравно у шетњи...