7

Пространства Балтика

Скоро двије године
сам тражио
Кључ
за Бошњакову
„Балтску трилогију“.
И овдје,
управо на овом камену,
прије него што је
наступила Тама,
са посљедњом
зраком Сунца
сам га открио...

Мирослав Б. Душанић

(Лектура. Веселинка Стојковић)

Фотографије: Лидија и Мирослав Б. Душанић

Постави коментар Blogger

Мирослав Б. Душанић је рекао... понедељак, новембар 03, 2014

Скоро двије године сам тражио Кључ за Бошњакову „Балтску трилогију“. И овдје, управо на овом камену, прије него што је наступила Тама, са посљедњом зраком Сунца сам га открио...

Alexandra Alexandra је рекао... понедељак, новембар 03, 2014

Dobro došli s divnog odmora! Sad ste puni lepih utisaka koje ćete pretočiti u lepe stihove....

Мирослав Б. Душанић је рекао... понедељак, новембар 03, 2014

ХВАЛА!
Са дјецом је увијек лијепо и непредвидљиво...

Мирослав Б. Душанић је рекао... уторак, новембар 04, 2014

Искрени пријатељи обликују човјека. Дају му осјећај изузетне посебности...
Ја сам им неизмјерно захвалан.

Veselinka Stojkovic је рекао... среда, новембар 05, 2014

Тек сада видим ову поставу. Па то је одлично!

 
Top