петак, 19. децембар 2014.

Четири пута Зоран Милић


ПУТОВАЊЕ СВЕТОГ САВЕ

Како путује, вукови иду за њим,
Очима осветљавају му пут.

С неба силази на земљу,
Са земље на небо.

Из земаљске у неземаљску кућу.



ГЛАС

Ја сам земља ја сам занавек ја сам земља ја сам занавек
Понавља непознат неки глас из дубина
Са звезде сам једне дошао кроз крв и маглу
Са снежних падина пустоши и праискони
Расцветалих давнина неземаљског мрака

Ја сам земља ја сам занавек ја сам земља ја сам занавек
Крв моја за вама чезне претворена у огњену птицу



НЕШТО СТОЈИ

Помера се сечиво на сунцу
Помера гуја на камену
Помера душа у студени

Све се помера

Свитац у сећању
Сенка у смирају
Сневач у сну



ТИМОЧКИ ЗАПИСИ

Штубик гробље тврди камен
Рајац гробље тврди камен
Шаркамен

На сваком камену
Неки живи бог

Претворен у речи


Фотографије: Мирослав Б. Душанић

Нема коментара: