среда, 2. септембар 2015.

Гордана Тасић: МАЛИ УВОД У ПРИЧУ

ISBN: 86-83505-43-X
Мали увод у причу

Ово је лето
пуста пољана
зрелог маслачка
којег ветар развејава.
Сув и опор,
опија ваздух
тежак као тајна.
Земља гргољи поток,
дводихалице се купају у муљу.
Шкргућу шкрге на песку.
Сунце се цери кроз облаке.
Корморан весла низ воду.
Чун се љуља.



У рукама сам имала само
твоје песме


Стварност опет није
на висини мојих снова.
Зато измишљам патњу
да о њој певам.
Радујем се сваком
слову из далека
ал нема гласа
да ћу преживети.
Не знам тајну
да ме сачува од заборава.
Учим језик
који нас раздваја.
Неуморно понављам
научене риме
док ме не дотуче
модерна поезија.



Дубина простора о којем
ништа нисам знала


Моји најближи су далеко.
Често мислим на њих.
Ослушкујем њихове кретње.
Присећам се нежности.
Ништа ме не може приближити -
носталгија није судбина.
Трагам за траговима
који могу да ме усмере.
Као слободан господар
посматрам свет из доње перспективе.
Тако су ми протекли многи дани.
Сада мислим на то само кад хоћу.
Моји најближи су далеко.
Памтим њихове нежности.

Гордана Тасић



Фотографије: Мирослав Б. Душанић

Нема коментара: