субота, 19. септембар 2015.

Мирослав Б. Душанић: Колоне избјеглица или По завршетку љета једно писмо


Колоне избјеглица или По завршетку љета једно писмо

Стојан ми послао своју нову збирку пјесама
Сад сам тек свјестан да сам пратио њено настајање
Изненађење иако је тако било и са претходном
И опет ме (о)помиње сврстао у њу једно дуже писмо

Ово љето 2015. је било сушно и помало тужно
А јављала ми се редовно Веселинка из Бориног Врања
И умилно цвркутала бираним ријечима
Као да их је убирала у самом Рајском врту

Јављао се и Власта Младеновић из Неготина
Опчињен својим Шаркаменом и Крајинском птицом у лету
Свијетом који само постоји у његовим пјесмама
Лепршавим и кратким

И Мирослав Лукић упркос небројеним препрекама
Слао ми вијести о успону и паду Ријечи и Човјека
Из Отаџбине и цијеле Васељене
Човјек институција неуморно чисти и скупља цигле Вавилонске

Јавише се и Мирослав из Трешњевице Мирослав из Рашевице
Иван Ивановић о Писцима без адресе Горан Ранчић
Брат у Христу Александар Живко Тони и тек да се не заборави
Као крхотине скупоцјеног крчага Савко из Завичаја

И дуго у ноћ будан Раде В. и мени драга Александра Мариловић
Увијек са пар лијепих ријечи бисера из шкољки
Па Нада Петровић скрајнута пјесникиња из Крагујевца
Час запјева и оћути час оптужи и зајеца па све опет из почетка

Ово љето 2015. је било сушно и помало тужно
Јесен је почела ружно с кишом и с вјетром који страшно хучи
Само пријети и ништа добро не наговјештава
С њим као што сам некад и ја дуге колоне избјеглица и то ме мучи

Хилдесхајм, 19. септембар  2015.

Мирослав Б. Душанић

Фотографије: Мирослав Б. Душанић

Нема коментара: