9

НЕ ПЛАЧИ ЗА ОТАЏБИНОМ

             Из преписке са Душанићем

Не плачи за отаџбином,
нема је више.
Зидај песме, уздижи
од речи куће
да има где да се склони
род наш насушни,
од суше,
од поплаве,
да сачува главе.
Песме су наше
храмовне куће,
које не могу да сруше,
ту се молимо,
то је једино могуће.

Власта Младеновић


Отечество

Отаџбина
Отаца наших дом.
Синова наших, кћери.

Отаџбина
Песме су наше.
Везујмо их у чворове.

Отаџбина
Загрљаји су наши.
Сунчевим трагом ход.

Отечество
Бог је наш и мир с Њим.
Отечество смо ми ми.

Веселинка Стојковић
(Минијатуре)

Фотографије: Мирослав Б. Душанић

Постави коментар Blogger

Мирослав Б. Душанић је рекао... недеља, април 10, 2016

У потпуности... Одушевио ме је...

Veselinka Stojkovic је рекао... недеља, април 10, 2016

Приметила сам је када сте је објавили. Заиста је савршена. Погледала сам сада време, а као да је јуче било.

Veselinka Stojkovic је рекао... недеља, децембар 04, 2016

Опет је читам...

Veselinka Stojkovic је рекао... недеља, децембар 04, 2016

Отаџбина
Отаца наших дом.
Синова наших, кћери.

Отаџбина
Песме су наше.
Везујмо их у чворове.

Отаџбина
Загрљаји су наши.
Сунчевим трагом пут.

Veselinka Stojkovic је рекао... недеља, децембар 04, 2016

Сунчевим трагом ход.

Мирослав Б. Душанић је рекао... понедељак, децембар 05, 2016

Нажалост наступа принудна пауза. Од данас сам поново у болници на лијечењу...
ПОЗДРАВ!

Veselinka Stojkovic је рекао... понедељак, децембар 05, 2016

Отечество
Бог је наш и мир с Њим.
Отечество смо ми ми.

 
Top