субота, 10. октобар 2015.

Власта Младеновић: НЕ ПЛАЧИ ЗА ОТАЏБИНОМ


НЕ ПЛАЧИ ЗА ОТАЏБИНОМ

             Из преписке са Душанићем

Не плачи за отаџбином,
нема је више.
Зидај песме, уздижи
од речи куће
да има где да се склони
род наш насушни,
од суше,
од поплаве,
да сачува главе.
Песме су наше
храмовне куће,
које не могу да сруше,
ту се молимо,
то је једино могуће.

Власта Младеновић


Отечество

Отаџбина
Отаца наших дом.
Синова наших, кћери.

Отаџбина
Песме су наше.
Везујмо их у чворове.

Отаџбина
Загрљаји су наши.
Сунчевим трагом ход.

Отечество
Бог је наш и мир с Њим.
Отечество смо ми ми.

Веселинка Стојковић
(Минијатуре)

Фотографије: Мирослав Б. Душанић

11 коментара:

Веселинка Стојковић је рекао...

Савршено!

Миррослав Б Душанић је рекао...

У потпуности... Одушевио ме је...

Веселинка Стојковић је рекао...

Приметила сам је када сте је објавили. Заиста је савршена. Погледала сам сада време, а као да је јуче било.

Веселинка Стојковић је рекао...

Опет је читам...

Веселинка Стојковић је рекао...

Отаџбина
Отаца наших дом.
Синова наших, кћери.

Отаџбина
Песме су наше.
Везујмо их у чворове.

Отаџбина
Загрљаји су наши.
Сунчевим трагом пут.

Веселинка Стојковић је рекао...

Сунчевим трагом ход.

Миррослав Б Душанић је рекао...

Нажалост наступа принудна пауза. Од данас сам поново у болници на лијечењу...
ПОЗДРАВ!

Веселинка Стојковић је рекао...

Отечество
Бог је наш и мир с Њим.
Отечество смо ми ми.

Веселинка Стојковић је рекао...

СА БОГОМ!

Unknown је рекао...

Sto vise citam Vase tekstove i pesme cini mi se da nisam uludo ucio slova.
Tek sada shvatam da ipak ima dobrih,iskerenih, plemenitih koji su u mogucnosti da svoj najbolje podele sa velikim brojem ljudi.
Hvala za ono sto nam dajete deo svojih intimnih zapisa.
Lep pozdrav i do citanja.

Миррослав Б Душанић је рекао...

Захваљујем на лијепо сроченом коментару... И од срца поздрав из Њемачке.