четвртак, 19. мај 2016.

Патријарх Српски Павле

* 29. август/11. септембар 1914  † 15. новембар 2009
...Не једанпут, и мене су, у овим временима, и писмено и усмено, проглашавали и народним непријатељем и ратним злочинцем. Понижавати ме може ко хоће, а да ме понизи — то не може нико сем један, а тај један сам ја сам. У томе је ствар. Е да је лако, – коме је лако на овом свету? Да, нас не може нико понизити до ми сами, ако својим поступцима, не само речима, него и поступцима, будемо чинили супротно од онога што су и наши преци чинили и што треба и ми да чинимо. А на тешкоће, кажем, да будемо спремни. Понављам да је мени на земљи лакше, не само у годинама у којим сам, него и у положају у којем сам, у томе што сам монах...

Патријарх Српски Павле
/21. октобра 2005. год. у Патријаршији у Београду/

Мирослав Б. Душанић

Нема коментара: