субота, 30. септембар 2017.

Веселинка Стојковић: РУЖА ИЗ ВРАЊА

Врање

Могу да ме зову све четири стране,
Могу да ме приме све четири стране,
Али нико, нигде, никад —
Тако топло, меко, 
Као Врање.

Могу песме да се чују са извора,
Могу да се чују чак до мора,
Али нико, нигде, ништа — 
Опевао није
Као Бора.*

Могу речи да се штују,
Приче могу да путују,
Али нико, нигде, 
Ништа нема —
Као Врање 
У оцу Јустину.*

Може ново да се смера,
Може бол да боли и из пера,
Али нико, нигде, никад —
Поклонио се Бори нијe 
Као Вера.* 

Може свашта да се ствара,
Може много да се сања,
Али нико, нигде, никад —
Као Врање 
У песмама.

Могу да ме маме све четири стране,
Могу да ме приме све четири стране,
Али нико, нигде, никад —
Волети неће 
Као Врање.

Веселинка Стојковић
_______________________________________________
*Борисав Станковић; * Јустин Поповић; * Вера Ценић.


Ружу посадих...
Кад се вратих у кућу,
под стрехом птићи.

Веселинка Стојковић

5 коментара:

Веселинка С. Стојковић је рекао...

Врање, жуто цвеће.

Веселинка С. Стојковић је рекао...


Врање

Могу да ме зову све четири стране,
Могу да ме приме све четири стране,
Али нико, нигде, никад –
Тако топло, меко,
Као Врање.

Могу песме да се чују са извора,
Могу да се чују чак до мора,
Али нико, нигде, ништа –
Опевао није
Као Бора.*

Могу речи да се штују,
Приче могу да путују,
Али нико, нигде,
Ништа нема –
Као Врање
У оцу Јустину.*

Може ново да се смера,
Може бол да боли и из пера,
Али нико, нигде, никад –
Поклонио се Бори нијe
Као Вера.*

Може свашта да се ствара,
Може много да се сања,
Али нико, нигде, никад –
Као Врање
У песмама.

Могу да ме маме све четир¬и стране,
Могу да ме приме све четири стране,
Али нико, нигде, никад –
Волети неће
Као Врање.
__________
*Борисав Станковић; * Јустин Поповић; * Вера Ценић.

Веселинка С. Стојковић је рекао...

Ружу посадих...
Кад се вратих у кућу,
под стрехом птићи.

Веселинка С. Стојковић је рекао...

Шта рећи?!...
Ћутати се само може... Уз Хвала Неизмерно!...

Мирослав Б. Душанић је рекао...

"Шта рећи?!..."
Ништа, драга Веселинка.
Довољно је ослушкивати ћутњу...