среда, 23. мај 2012.

Мирослав Б. Душанић: Постојало је нешто...


Мирослав Б. Душанић

Постојало је нешто...

Када се осврнем уназад не бих да се жалим,
Истина остаје непозната –
„Није људски облик највиши облик, не...“
Зборио је господин Црњански –
Никаквог бољег објашњења осим овог нема
за периоде пожара и рата.

Ја сагледавам ствари на једноставан начин,
Огромна је ово планета –
Био сам патуљак у очима Великог брата.
Ни рођена земља ми није мајка –
Не разликује ме од обичног бијелог лептира
У комшијској башти.

И не мислим ни да је овај свијет лоша бајка.
Иако нисам нашао мира –
Вјерујем да Бог није правио разлике.
Ми смо њему подједнако драги –
Постојало је нешто јако што ми је снагу дало:
Уживао сам у машти.

Мирослав Б. Душанић

© by Jesus_I

1 коментар:

LadyArt је рекао...

...was für ein himmel... ein großartiges foto... und wo könnte er überall sein, dieser vom sturm zerfetzte wolkenteppich... hier und dort, nah und fern... und wer sind wir, dort unten, tief unter ihm, die wir seine bedrohung spüren...kleine winzige punkte...

vor dem sturm oder nach dem sturm... beeindruckend!
doch der blaue himmel kehrt immer zurück...

liebe grüße
gabriele