петак, 7. јун 2013.

Тања Милутиновић: Добра


Добра

Ја сам озбиљна жена
Ишла сам на посао бусом
И добила џепарац
 

Ја сам добра девојчица
Доносим кући три кесе
Парадајз лепиње и крменадле
Знам најповољније
Цене качкаваља
И саламе
Стварно се поносим собом
 

Ја сам твоја половина
Није битно доња или горња
Не знам да ли мислим
Твојим дупетом
Или својом главом
Али то је наравно исто
Јер увек радимо по твоме
 

Мислим да сам постигла доста
Децу ми чува Велика Свекрва
Грлена Неумољива
Увек је у праву
(Генетика, нема шта)
Она диригује
А ја блистам
Спремам осам врста пита
За пијане кумове
Тапкају ме по рамену
Ракијица охо хо


Чорбица се срче лопће
Браво снајка
Баш сам важна
 

Не треба ми много сна
За подочњаке не хајем
Битно да све постигнем
То ми је награда
Нек ме деца киње
Под татином паском
Није много страшно
Док не крене шаком
Кћи ми дува дим у лице
А ја ћутим
Само нек је мирно
Док мој Дуче хрче


Тања Милутиновић

Нема коментара: