среда, 9. октобар 2013.

Мирослав Б. Душанић: Стрпљивом пријатељу

Мирослав Б. Душанић
Стрпљивом пријатељу

Не пишем ја поезију. Њу препуштам
онима, чији је то занат. Они познају
теорију, значења, структуру, језичку
динамику, законитости, форму...

Ја сам један од искушеника ријечи.
Ходочастим по мом нахођењу.
Некада данима газим кроз мочваре,
ускачем у ровове и дрхтим као прут.

Немам никакво објашњење за то.
Али кад се одлучим понирем смјело.
И сасвим ми је свеједно, да ли је то
Источни фронт, или Борхесов сан.

За мене је вријеме безвремено. Зна
ноћ да ми буде дан пун свјетла, или
сасвим обрнуто, дан мрачнији и од
оне језиве Бартоломејске ноћи...

Мирослав Б. Душанић

Објављено: РИЈЕЧ, Часопис за књижевност и културу, број 3-4, година VI; Књижевни клуб Брчко дистрикт Бих, јесен-зима 2013.

6 коментара:

Веселинка Стојковић је рекао...

Савршено!

Песма буде или је нема.

Миррослав Б Душанић је рекао...

Чини ми се да сте изабрали моје најбоље пјесме...

Веселинка Стојковић је рекао...

Савршене су, заиста!

Веселинка Стојковић је рекао...

А има их.

Миррослав Б Душанић је рекао...

Да ли довољно за једну "збирчицу"?

Веселинка Стојковић је рекао...

За збирку!