петак, 14. фебруар 2014.

Тони Пердић: Ханин бал пред вратима


Ханин бал пред вратима

моја је војска прегазила Березину као плитки поток  
и јахао сам, даље, на исток, до тибетанских храмова, палећи села и градове.…  
пре тога сам сравнио у пламену Рим и покорио Картагину.
 

и кад ме данас, у затишју векова,  
питају шта ми је све то требало, пожелим да их бацим  
у кавез са лавовима. 

на помен њеног имена још узимам ратничке боје. разуздавам побуну разума кад кажу да је мит.  
и не престајем да на олтар славе прилажем успомену  
на покорен свет.  ја, одани јој ратник и одани  песник.

и тако, вековима, са златним таличним штитом  
и уклесаним именом њеним, разарам јазбине скептика. мачем проповедам скори долазак њен. без милости према сејачима сумње, истрајавам у вери. и чекам је.  
ја, одани јој ратник и одани песник.
 
Тони Пердић
 
Мирослав Б. Душанић

Нема коментара: