понедељак, 3. новембар 2014.

Паоло Сорентино

Paolo Sorrentino

«Тајна среће јесте да не очекујете никада ништа.»



«Ако се суочите са животом онаквим какав заиста јесте, плакаћете сваки дан, то вам не гине!»



«Многе ствари ми се не свиђају, присталица сам једноставних идеја. Волим уметност која се базира на осећањима, а не ону чији је концепт мисао и која долази из мозга. То је мој приступ. Ако нешто изазива емоције, то јесте уметност, а ако о нечему морам да размишљам и питам се шта је уметник хтео да каже, то није уметност.»

Паоло Сорентино (Интервју за Блиц, 23. јануар 2014.)

Фотографије: Мирослав Б. Душанић: Шетња поред Елбе (Хамбург) - Лучиндан 2014.

4 коментара:

Веселинка Стојковић је рекао...

Уживали сте у свом дану.
Хвала Вам за мало Хамбурга и Елбе.

Миррослав Б Душанић је рекао...

Драга Веселинка,

Једно предвечерје сам провео и на Балтичком мору (Ostsee/Baltisches Meer) - код млађе кћерке у Килу (Kiel)...
Та мала изненађења су ми посебно драга. Дају ми снагу...

Веселинка Стојковић је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Веселинка Стојковић је рекао...

Велику снагу. Деца дају велику снагу.
И изласци из свакодневице.