субота, 29. новембар 2014.

Мирослав Б. Душанић: Из преписке - Додатак


Из преписке - Додатак

И све што сам прије тежио
И даље могу само да тежим
Ништа се остварило није
Ако сам некад и гризао
Са годинама зуби отупјели
Чак и не лајем и не режим
Душа у носу и једва дишем
Из дана у дан мање воље
Стихове да биљежим
За кога још да их пишем
У моћ њихову не вјерујем
Прошао занос младалачки
Ти су снови одсањани
Сад онемоћало и старачки
Буљим у четири зида
Чекам шта ми Господ спрема
А најрадије бих од стида
Да умрем и да ме више нема

И размишљам о невремену
И потресима
О пустоши и пророцима
О празновјернима
И доњим свјетовима
О неким старим ранама
О лутањима по беспућима
И изгубљеним данима
О разбојништву и завјерама
С пушкама и камама
О прљавом рату
О невјерној сестри и брату
О смрти и драмама
О проклетствима и разврату
О издајама и проневјерама
О сребру и злату
О колонама прогнаних
И јамама
О мочварама и барама
О блату
О боловима избјеглиштва
О паклу
О злу на овом тлу
И мом бивствовању у азилу
А кад сам одлазио у герилу
Нисам ни сањао
Да ћу остати у туђини
И да ћу сасвим на умору
Осјећати се као у логору

Мирослав Б. Душанић


Фотографије: Мирослав Б. Душанић