петак, 6. новембар 2015.

Паун Ес Дурлић: СВЕТИ ЈЕЗИК ВЛАШКОГ ХЛЕБА

ISBN: 978-86-84159-22-1
И рече ми хлеб:

Ја нисам храна за гладне, нисам ни жртва за 

искупљење, ништа од тога ја нисам! Ја сам
напросто живи језик Старих Богова који
је Човек знао да говори када је сa Богом био
близак; и када је свако, ко је тај језик знао,
могао да постане Бог!


И рече ми хлеб још и ово:

Као храна трајем трен, а као знак трајем
вечно, колико и нада у бесмртни живот!


Тада схватих речи Исусове:

Узмите, једите; ово је тело моје!
Ја сам хлеб живи који сиђе с неба; који једе од
овог хлеба живеће вавек; и хлеб који ћу ја дати
тело је моје, које ћу дати за живот света.
Узмите, једите; ово је тело моје!


(Из теренског дневника етнолога:
„Разговор са влашким хлебом“)




Текст и фотографије преузете из Паун Ес Дурлић: СВЕТИ ЈЕЗИК ВЛАШКОГ ХЛЕБА, Сликовница са речником у четрдесет слика; Балканкулт Фондација; Београд, 2010.

Нема коментара: