1

ПУТАЊА УМИРАЊА 
& ВРЛИНА РАСТАНКА

    Песма је камени гроб.
    Ти се сам распни
    и сиђи у њега, ако знаш.
                     Новица Тадић

1. Немилост

Са Бријега јак Вјетар
Прсти ми се коче

И ова Ноћ је хладна
И Мјесечином 
Обливена


2. Јади

Сањам комаде Неба
И Звијери
Како се са Запада
Искрадају 

Из чељусти им базди
Узаврела Крв


3. Осврт

Гомилају се нове Слике
И Утисци

Од толико Стварности
У Глави ми и у Грудима
Постало тијесно 


4. Бреме

На пропутовању сам
Као неспокојни 
Пјесник

Са мном Бол и Хаос
Носим и свој Крст

Кад куцне Судбе час
Скачем у Свјетлост

Мирослав Б. Душанић

Фотографије: Мирослав Б. Душанић

Постави коментар Blogger

Veselinka Stojkovic је рекао... петак, децембар 09, 2016

Песма је камени гроб.
Ти се сам распни
и сиђи у њега, ако знаш.
Новица Тадић

Много пута сам прочитала, иако и упамтила. Савршено!
Хвала.

 
Top