среда, 4. новембар 2009.

Савко Пећић Песа: ОД КОСОВА


ОД КОСОВА

На небу чуперак косе
Маглу спаја
У земљи муњом ране отвара
У славу се туга увукла
Букте њиве
У орању клас застао
Громом небо плаче
Лисица с вуком
Ширином завија

Омакла брава
Кроз врата мрак ушао
Змија воду отровала

Шупља тиква
У букву се претвара
Жаба ногу помакла
Зидом пакао измиче
А сан се сном рађа

На небу 12 беба
Анђео крила
Птићи цвркућу
А дјевојка
Косовску сабљу исукала

Из збирке,
''Са сузама жита остају''
Светосавска реч 1994.

Текст и фотографије: © by Савко Пећић Песа

8 коментара:

Marina је рекао...

El infierno abrirá paso a un posible cielo en Kosovo? Ojalá la Paz nos gane a todos algún día.

emo_serpica је рекао...

Divna pesma. Posebno me pogodila poslednja strofa, sa zavrsnim stihom kao kresendom. Sjajno!

José Carlos Brandão је рекао...

Choro por Kosova. Ora pela paz.

Celeste Bergin је рекао...

Ја сам тако тужна да нисте у матичној земљи. Али сам веома драго да се научио од вас преко овог блога. Слика на свом блогу тако лепа. Ја сам помоћу Гоогле-преводилац да напише ове речи .. јер све знам енглески.
Осећам среће да сте пронађено. Јер чини ми схвате како живот може бити тежак и колико отпорнији уметник мора да буде. Имате моје дубоко дивљење.

ТОДОРА ШКОРО је рекао...

"U slavu se tuga uvukla..." - bolan stih koji svu tragiku Kosmeta slika. Nije što su zemlju, i svetinje na njoj zaposeli i oskrnavili, nego što su nam i slavu Kosova tugom zakrilili...

Sonia Schmorantz је рекао...

A paz precisa começar dentro de cada um de nós, em nossas casas, em nossos bairros..até estender-se ao mundo!
Um abraço

Lara Rostov је рекао...

Nažalost to je sada tuđa zemlja kojom hode uprljane noge....

Adelaida је рекао...

Os deseo paz para todos.
Saludos