2
Pablo Picasso: Portraits Imaginaires

Тражим

Има ме
а не знам
у некој речи
изговореној успут
без намере

Кажу да ме има
у мирисима неким
једног пролећа
мени неопрезно
прохујалог

У снеговима давним
у целцу и траговима
остављеним
и окопнелим
ме има

У радостима
нечијим и у тугама
што као бремена
носе они којих се
више и не сећам

Има ме
узгред подељеног
вољом времена
и случаја
а не мојом

Има ме
има у свима
осим у мени
заблуделом

Тодора Шкоро

Постави коментар Blogger

ТОДОРА ШКОРО је рекао... четвртак, новембар 15, 2012

Kako sad da se izvadim?! Kako da objasnim da na tebe mislim otkad sam (tek jutros) videla šta se događa s tvojim blogom, u kome se "oku velikog brata" nešto nije dopalo, pa rešio da ti zagorča život? A onda ti, ovako, pokažeš kako misliš na mene... Hvala ti za objavljivanje pesme. I što misliš. To nam nikakvi svetski internet-moćnici ne mogu oduzeti. Živ ti nama bio!

Miroslav B. Dusanic је рекао... четвртак, новембар 15, 2012

нема никакве потребе за исприкама - ја радо читам (и папагајски ишчитавам већ прочитано) и понешто објавим...

"некњижевне испаде" не желим баш потпуно да контролишем... то ми највјероватније наноси штету, али такав сам...

радим ја и озбиљније ствари, које се овдје не виде... вјеруј ми, тад сам потпуно савјестан...

 
Top