субота, 14. април 2007.

Мирослав Б. Душанић: Oтишао поезији у сусрет

Стара разгледница Дервенте
Oтишао поезији у сусрет
мојој уплаканој мајци

рецимо да сам прошао поред твојих руку
мимоишао поглед и залутао у полице са књигама
да сам разбацивао листове по угловима куће
газио их не обраћајући пажњу на исписане текстове

да сам испио кафу – завитлао шољу
и погодио икону светог трифуна на зиду
да сам музику прошао и омоте плоча - рекламе
и улицу да сам прошао поквашену леденом кишом

да сам упртим прстом обарао сјенке издужених
кровова - док су на њима чучале птице
огромне попут облака изнад дервенте пред кишу
и да је набујала укрина односила предјеле и људе

рецимо да сам загњурио главу у гомилу отпадака
ригао ватру - док су ми из уста бауљали црви
безгласно гибало се јутро - ваздух отежао
да сам њиме пловио док су пуцкетале гране

кестенова и спарушене ружине латице
падале по твојој кожи - мекој и танкој
да сам се удаљио плачући
и отишао заувијек из твог видокруга

рецимо да оплакујеш самоћу - милујеш ружино трње
ослушкујеш моје кораке како одзвањају низ улицу
узимаш црквени календар сакривен испод јастука
и убиљежаваш велику празнину

Мирослав Б. Душанић  
(1980-2006)

Нема коментара: