петак, 28. август 2009.

Canadian Poet: Fraser Sutherland

Beginning

These are days when I would want to begin again
in some stranger-city, to drift into a bar
secretive and self-contained, my whole past
packed inside me like a bomb. An unknown
city, free of personal
associations. To begin again. To flower, each petal
full-looming in the light, until identified
as a common weed and then I
move on. To feel that lonely-aching hotel room
until I come to myself and strangely then
am grasped by others. To find new streets,
cafés, restaurants, and parks, a different soil,
to say, it's me, I'm here as indifference breaks
like a grey day's unexpected sun. You don't know
about me I'm more than you think.

The Matushka Case: Selected Poems 1970-2005
• Publisher: T S A R Publications
• Pub. Date: January 2006
ISBN-13: 9781894770323


Почетак

Има дана када пожелим да живот почнем испочетка,
у граду странаца, да залутам у неку кафану
тајновит и самодовољан, скривајући у себи своју
прошлост као бомбу. У непознатом граду у којем ме ништа ни на шта не подсјећа. 
Почет‘ ћу испочетка. Расцвјетати се,
дати прилику свакој латици да се покаже у пуном сјају,
док у мени не препознају обични коров, а онда ћу се
сакрити. Осјећати ту болну самоћу хотелске собе
све док не постанем онај исти којег су на чудан начин
разоткрили. Откриват' ћу нове улице, кафане, ресторане,
и паркове, друкчије тло, тек онако, изговарати као некада: то сам ја драга, стигао сам и сломити њихову
незаинтересованост, а онда далеко од бившег себе
могу им рећи: Не знате ви ништа о мени
ја сам бољи него што мислите.

1 коментар:

Lara Rostov је рекао...

Painful loneliness -
disease of the modern world...
Nice poem!