четвртак, 10. септембар 2009.

Ах, та прогонства - Наши Гулази

Краће

Одлучио сам, мењам стил јадања
Писаћу краће
Лакше и савршеније
Као у телеграму
И не сваки дан, претежно уторком
Бићу пробирљивији кад будем узимао
Стихове из шкриње поезије
Настојаћу да их разуме и чистач улица
И облаци, и трава, и ветар
И стена коју море непрестано шмиргла
Нећу лагати да ме крхкост маслачка баца у очајање
Рашчистићу са собом и у себи рашчистићу са својим ја
Никаквих више расправа на тему
Зашто се још не предајем. Хоћу да живим сваки дан.

Душко Новаковић

Графит на порушеној Срп. православној цркви у Призрену

Паја Јовановић - Сеоба Срба
Урош Предић - Збег у Херцеговини
© by Петар Бабић - Збег
Прогон Срба из Хрватске
Колона избеглих Срба
Српске избеглице са Косова и Метохије

«Идеологија! Она је та која пружа оправдање за злочинство и истрајност неопходну злочинцима. Управо ова социјална теорија помаже злочинцу да своје чинове обели у својим очима и у очима других, да би слушао не покуде и проклетства већ похвале и поштовање. Тако, инквизитори су се ослањали на хришћанство, освајачи на величање домовине, колонизатори на цивилизацију, нацисти на расу, јакобинци (од јуче и данас) на једнакост, братство и срећу будућих покољења.»

Александр Исаевич Солженицын : Архипелаг ГУЛАГ

2 коментара:

Savko Pećić Pesa је рекао...

Хоћемо ли се икада опаметити.И чим зрачак наде настане, ми повјерујемо, душу дамо,а себе продајемо за багатели. И увијек нам кажу, ма шта ви увијек измшљате непријатеља,а непријатељи с нама сједе и госте се.

emo_serpica је рекао...

Ma koliko da me sve ovo dotice vec jako dugo i bolno, svaki put iznova i jos bolnije ove reci i slike me uznemire i nagone da se zapitam: dokle?
Post je napravljen srcem i vas dvojica mojih prijatelja ste sjajno upleli svoje misli, svoje osecaje i nasu zajednicku tugu...