субота, 31. јул 2010.

Душа ми није на продају


Душа ми није на продају

Натуштило се и небо је оловно,
распродајем све, што је остало од мене,
лоше очувано, половно, јефтино и у пола
цене распродаје се што је остало од мене.

Ја продајем очи, сувише тога су виделе,
угасиле се и некако су увеле.
Очи су све виделе, ал' су се постиделе,
уши много чуле, а оглувеле, а очи увеле.
Продајем своје руке неразвијене,
ноге које једва ходају, нудим капиларе,
артерије и вене.

Душа ми није на продају,
она је остала потпуно иста,
рањена много је пута.
Она је као суза бистра и чиста,
моја је душа нетакнута.
Душа није на продају!

Бора Ђорђевић

3 коментара:

Lara Rostov је рекао...

Bora Čorba mi je slaba tačka.Kada je trezan i normalan, svojim pesmama "gađa" tamo gde najviše boli....On je legenda srpskog roka....

Миррослав Б Душанић је рекао...

У потпуности се слажем са Тобом.
Бора је легенда, а легенде имају такође своје слабости. Можда ми је зато још и дражи...

United World Poets је рекао...

This site has some great pictures.