недеља, 26. септембар 2010.

Мирослав Б. Душанић: Омађијан

© by Александр Лаппо
Омађијан

чар чарала чаралица
пјевајући ријечи
чаробнице
на бијеле овце
наметала конце
по тихој ноћи
при мјесечини
оп тако опет тако
на зло наопако

цијеђ циједила
од напрстка
и пасје јагоде
над мене се млада
надносила
мутним соком
жеђ ми је гасила
оп тако опет тако
на зло наопако

чарала ми чаралице
у дубоке дубине
у високе висине
у широке ширине
од злих очију
само измаглице
тешки снови
да је Бог убије
што ме млада залуди

Мирослав Б. Душанић
Објављено: БАШТА БАЛКАНА, (Matural. Life. Style. Web. Magazine.); 11. новембар 2015.

4 коментара:

ТОДОРА ШКОРО је рекао...

Dočekah najzad jednu na srpskom, i to po mojoj meri - pravu, zanosnu, magičnu bajalicu! Hvala ti!

Unknown је рекао...

Хвала вам!
чаробне речи! Мађионичар!

Branislava је рекао...

pesma mi se dopada; nešto više sam napisala o njoj

Веселинка Стојковић је рекао...

Прекрасно!