субота, 11. јун 2011.

Мирослав Б. Душанић: Увод-на ријеч: Уточиште

Савко Пећић Песа
Увод-на ријеч: Уточиште

Проналаском уточишта
цијели један свијет се изгубио
из писама сам сазнао
на мјесту гдје сам некад био
удомаћила се несрећа
коров и мокра студен

Заточен у уточишту ћутим
никоме нисам рекао
да донесох велику празнину
а и како бих друкчије
предјели не бјеже са људима
они остају

У страху да ме не осуде
захваљујем свима на уточишту
скривам празнину и као кућим се
набавио сам двије столице
једну за мене а једну за госта
којег још увијек нема 

Мирослав Б. Душанић

3 коментара:

Savko Pećić Pesa је рекао...

Птица је непрекидно цвркутала у кавезу и пјесмом плела дивну бајковиту ниску од чудесних гласова сањајући једног дана да изађе из кавеза.
Бездушници је никада нису пустили из кавеза и она сконча свој живот са својим пјесмама.
У неиспуњеној празнини, пијев њен надјачава сва уточишта и жал за отвореним сном својих предака преко прага што срца разарају.

Миррослав Б Душанић је рекао...

Ћутим...

Веселинка Стојковић је рекао...

Реч... Фотографија...