субота, 25. фебруар 2017.

Сеад Роки Жунић: Далеко си Мајко...


Далеко си Мајко моја стара,
Ал' син Твој стално мисли на те,
Са прозора гледаш непрестано,
Кад ће дјеца кући да се врате.

У мислима мојим настањена,
Ти једино моју чежњу схваташ,
Зашто ријетко виђамо се Мати,
Мој идоле, сјенко што ме пратиш.

Наша стара, оронула кућа,
Чува тајне дјечака у свијету,
Тамо ми је с Тобом моја душа 
А, срце ми расуто у лету.

Сеад Роки Жунић 

Бадић Хусеин (Badić Husein)
Daleko si Majko moja stara,
Al' sin Tvoj stalno misli na te,
Sa prozora gledaš neprestano,
Kad će djeca kući da se vrate.

U mislima mojim nastanjena,
Ti jedino moju čežnju shvataš,
Zašto rijetko viđamo se Mati,
Moj idole, sjenko što me pratiš.

Naša stara, oronula kuća,
Čuva tajne dječaka u svijetu,
Tamo mi je s Tobom moja duša 
A, srce mi rasuto u letu.

Sead Roki Žunić

БАШТИНАР број 4 - Брчко

Нема коментара: