петак, 27. јун 2014.

Мирослав Б. Душанић: Јебига нисам пјесник


Јебига нисам пјесник

е јебем ти срећу што ме
створи крута и невична слову
никако да свладам ту пјесничку форму
па да скројим лиру на папиру
и постанем даса од пера и гласа
не баш као Матија и Ного
ја сам скроман
ја не тражим много
може нешто њима слично
па у Србији се ионако
намножила пискарала
коме да засмета још једна свирала
ајде богати
а мени је до тог стварно стало

жарко би ме сунце огријало
али нисам ја те среће

па то ти је

ех да сам пјесник
само кад помислим срце заклепеће
у грудима бије ли бије
и почнем да снивам
отишо бих тако на књижевно вече
и срицао дијелове Фауста
као да су моји лично
и не бих био као сада сам
и намргођен
но бих зборио за локални радио
чио и препорођен
да је у пјесништву наш једини спас


па бих ударио по грилу

што је уз пјесму традиција код нас
појео печења килу
слистио пар порција ћевапа
и бутељу црњака
и преноћио бих да се не увриједе
мада би се реда ради
мало нећкао
и кришом би домаћицу
за гузу штипнуо
онако пјеснички мазно
и на брзину нешто лијепо шапнуо
о звијездама и мјесечини
о тами и дубини
и предложио да заронимо
у свијет снова
обећао бих јој два-три стиха
у новој збирци
и да се не натежемо
разријешио бих брзо ту дилему
ако се сложи и буде вољна
понудио бих јој цијелу поему
и тако даље и тако редом
пјеснички слатко

ех шта ти је машта
изроди свашта
у њој све је некако глатко
а док ја сањам те пјесничке слике

Србијом наступиле трке
други срећници читају стихе
и масте своје брке . . .

Мирослав Б. Душанић


Фотографије: Мирослав Б. Душанић

4 коментара:

Lara Rostov је рекао...

Ekstra - prava vibovska pesma!
Za onog penika za sve vladajuće režime ste akademik.....

Миррослав Б Душанић је рекао...

Ох, хвала драга Александра!
Годи...
Најљепше жеље!

Веселинка Стојковић је рекао...

Србијом наступиле трке
други срећници читају стихе
и масте своје брке...

Миррослав Б Душанић је рекао...

Хвала и Вама, драга Веселинка. Помало се црвеним због ријечника, једно вријеме ћу се "покрити ушима" и ставити на уста "брњицу"...