четвртак, 29. март 2012.

Мирослав Б. Душанић: ПИСМО

© by Перо Васлић
Писмо

Пријатељу сам се јавио телеграфски кратко
Тек толико да зна да га нисам заборавио
А и да чује нешто о мени
Написах му да сам поново оперисан
И да ме свакодневно кљукају морфијумом
Да вријеме између два лијека
Испуњавам читањем и блоговањем
Да се борим с несаницом
С другим стварима нисам хтио да га замарам
Те му прећутах да избјегавам сјећања
И помисли на наше предјеле и људе
Мада ми то стварно тешко пада
Јер ми у носу мирис мајчиног хљеба
И мирис житког босанског блата
Али искусан је лисац мој пријатељ
Он се у својој дугогодишњој осамљености
Оспособио да тумачи и ненаписане редове

Мирослав Б. Душанић

 

Прочитах

Прочитах
с невјерицом
дах ми стаде
пред очима замагли све
не изговорих ни једну
једину ријеч

дуго
дуго сам
бенасто ћутао
док нисам праснуо
у очајнички смијех
у вапају личне немоћи

зар толико
несанице и бола
усамљени храст трпи
када му гране сијеку

Савко Пећић Песа

Нема коментара: